Bass Collection İade ve Değişim Politikası
1- İade hakkının kullanılması için 14 (on dört) günlük süre içinde Satıcı’ya İnstagra DM üzerinden bildirimde bulunulması ve iade edilmek istenen Ürün ve Ürünler’in işbu Sözleşmenin 6. Maddesi hükümleri çerçevesinde kullanılmamış ve Satıcı tarafından tekrar satışa arz edilebilir nitelikte olması şarttır.
2-Dm üzerinden iade bildiriminde bulunduktan sonra en geç 1 gün içerisinde saat 17.00'a kadar iade kargosu en yakın Aras Kargo şubesine paketlenmiş bir şekilde teslim edilmelidir, aksi halde iade geçersiz olur.
3-Sipariş verilirken iade ödenen kargo ücreti iade edilmez; bu ücret siparişin teslimatı için kargo firmasına nakden aktarılan tutardır.
4-Paket içerisinden çıkan promosyon/hediye ürünlerin de(gömlek,etek,pantolon,eşarp/şal, çanta,kolye,kemer vb. iade kargosu ile gönderilmesi zorunludur. Aksi halde iade gerçekleşmez.
5-Özel günler için(Bayram, Anneler günü, Sevgililer günü,Kasım indirimi vb.) hazırlanan kampanyalı ürünlerden verilen siparişlerde iade/değişim yoktur.
6-İade tutarının geri yatırılması, iade kargosunun depomuza intikal etmesiyle beraber gerekli kontroller yapıldıktan sonra kargonun gelişine müteakip en yakın CUMARTESİ günü ödeme şekline göre iade edilir.
7-İade Kargoları Aras Kargo ile gönderilir, Aras Kargo haricinde gelen kargolar kesinlikle kabul edilmeyecektir.
8-İade Kargolarında kargo ücreti müşteriye aittir. Anlaşmalı kargo kodumuzla gelen kargolar için kargo ücreti(150tldir).
9-Sağlam bir şekilde paketlenmeden iade için kargoya verilen paketlerin taşıma esnasında başına gelebilecek her türlü olumsuz durumlardan müşteri sorumludur, ürün kullanılamayacak hale gelirse iade gerçekleşmez. O yüzden kargolar sağlam paketlenmiş halde kargoya verilmelidir.
10-Teslimat Adresi olarak ev-iş adresiniz değil de komşu, binanın altındaki dükkan, mahalledeki market gibi adresler verildi ve kargo şirketi de sizin beyanınız üzerine teslimatı o adrese yaptıysa ürünün başına gelmiş olabilecek olumsuz durumlardan Bass Collection sorumluluk kabul etmemektedir, teslimat adresinizin güvenilir ve doğru olduğundan emin olunuz.
11-Sipariş adresiniz dağıtım alanı dışında olarak gözüküyorsa en yakın Aras kargo şubesi ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.
12-Keyfi iadelerde(bedenin dar/bol , uzun/kısa gelmesi) gibi durumlarda kargo ücretleri müşteriye aittir. Ürünlerin ölçüleri açıklama kısmında mevcuttur, açıklamanın yeterli gelmediği durumlarda DM üzerinden merak ettiğiniz ölçüleri sorabilirsiniz. Sipariş verirken bu hususlara dikkat edilmelidir.
13-İstediğiniz ürünle elinizdeki mevcut ürünü değişim yapabilirsiniz. Mevcut stok durumu ve anlık sipariş adedine göre istediğiniz ürün elimizde mevcutsa değişim yapabilirsiniz, fiyat farkı çıkarsa onun ödenmesi gerekmektedir.
14-Değişim kargoları(depoya geliş 125tl, depomuzdan gidiş 125tl) müşteriye aittir.Belirtilen kargo ücretleri güncel kargo ücretlerimizdir.
15- Değişim yapılabilmesi için şirket hesabına kargo ücretlerinin havale yapılması gerekmektedir, tutar havalesi yapılmadan değişim kargosu gönderilmez, talep onaylanmaz.
16-Değişim 1(bir) defaya mahsustur.